27 apr. 2012

Fotomodeller!

Idag har vi lekt fotomodeller. Min minsta syster Mickaela går fotolinje på gymnasiet. Jag ville ha lite fina bilder på mig, magen och Emelie. Tror vi fick till några stycken. Emelie spexade runt rejält. Ska se om jag kan försöka få upp några sen. Kan fortfarande inte komma in på bloggen via datorn.

Ikväll är vi hos mamma. Ska äta middag och mysa och så sover vi kvar. Imorgon tänkte jag försöka köpa det sista vi behöver för bebbans ankomst. Jag har börjat få magknip, vet inte om det kan bero på all lakrits jag ätit för att få upp blodtrycket eller om det är nåt annat. Men några dagar till får hon vänta. Jag vill ha ett maj barn ;-)

Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Hihi!:)

    Ja hon kan väl vänta till tisdag iaf.. Då blir hon ett majbarn;)

    SvaraRadera
  2. TACK för din grattishälsning till Lillebror, tack! Nu när det nära för er, härligt. Tufft med lågt blodtryck, jag hade 85/55 lång tid då blev jag också sugen på lakrits :) Sköt om dig och vila så mycket du kan, hoppas trycket kan öka lite på slutet så du slipper må illa.
    Kram Linda

    SvaraRadera