25 apr. 2012

Bvc- och bm-besök

Imåndags va vi till bvc med Emelie. Va mest där för att kolla hennes språkutveckling. Och den verkade jätte bra. Problemet är väl att få tyst på henne, hehe.
Igår va vi till barnmorskan. Allt va jätte bra med bebban. Hon följer sin kurva jätte fint och hjärtljuden var bra. Hon mår jätte bra sa bm. Skönt. Bebban är nu fixerad.
Värre va det med mig. Jag har ju mått illa och känt mig yr senaste dagarna. Inte konstigt. Mitt bltr är lågt, 105/70. Det är inget som är nåt farligt, men är otroligt jobbigt att må så här. Så för det mesta ligger jag på soffan.
Idag har jag bestämt att vi ska va ute mkt. Emelie kompis kommer kanske förbi. Jag hoppas det så hon får leka lite. Har så dåligt samvete för att jag inte orkar leka med henne. Men snart är det dagis igen.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att bebben mår bra och att E fick en ok-stämpel. Jag tror inte Devin kommer få det för jag känner att han uttalar orden fel och mer ljusare dem, det är lite olika från dag till dag...
    Du får väl stå ut nu den sista tiden och hoppas på att dagarna går fort! Syns i kväll, kram.

    SvaraRadera