20 apr. 2012

Vart är våren?

Nu har det varit dåligt väder hur länge som helst tycker jag. Ja okej, häromdagen var det ju fint. Men vart är varmen och grönskan? Borde det inte komma nu??

Jag kan inte göra nånting längre utan att få ont i ryggen. Igår gick jag runt som en gammal krokig tant här hemma. Ja okej, jag kanske inte skulle ha monterat ihop spjälsängen själv ;-) eller ha dammsugit. Men jag orkar inte sitta och titta på allt som måste göras.
Idag har vi varit och handlat och jag är helt slut. Har sjukt ont i ryggen och det strålar ner i benen. Dessutom har jag fått ont i huvudet. Det är så synd om mig ;-) buhu...

Idag blir det fredagsmys med tacos och sen chips och dipp till Lets Dance. Emelie sover fortfarande så hon lär vara pigg och glad hela kvällen.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar